Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig

Den här är svår, eftersom jag är en ganska
öppen och pratglad individ. Men här kommer
några saker du förmodligen inte visste om mig..

1. Jag är livrädd för att åka på stora båtar längre sträckor.

2. Jag är tatuerad x 3. Skuldran, vaden och insidan av ankeln. Planerar en fjärde.

3. Jag har alltid uppsatt hår för att jag är enormt kräsen och
alltid tycker att jag misslyckas med min frisyr.

4. Min huvudvärk har minskat sedan jag fick mina glasögon.

5. Jag är en jäkel på att simma. Jag har tagit de flesta simmärken
som finns. Kvar är guldbojen (den är omöjlig) och Guld med emalj (tar jag efter 40 år fyllda).

6. Mitt humör styrs till största delen av mattider.

7. Jag fascineras av hajar och är samtidigt livrädd för att bli attackerad
av en om jag badar i saltvatten djupare än att jag når botten.

8. Jag är jäkligt nöjd med mina fötter, de är små och söta!

9. Jag har varit i lite drygt 20 länder.

10. Mina ögon är blågrå, men jag har en brun fläck i min vänstra iris.
En mutation, enligt min gymnasiebiologilärare. Skumt va?

Det var säkert inte allt, men det blev en bra början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback