Vilat klart?

Jag börjar nästan tro att jag är utvilad, på något sätt.
Igår kväll var jag inte ett dugg trött när vi skulle sova,
utan delgav iställt min sambo en hel del av mina intelligenta
tankar vid 22:50 (han ska upp 06:00, så han var inte
superintresserad). Jag funderade t.ex. på varför det där
programmet på TV4 heter Halv åtta hos mej. Det är ju jättesent
att äta vid halv åtta! Jag fick till svar: "Ja, det borde kanske heta
Håll tyst i min säng!"
Oops.

Uppe med tuppen idag, en hel halvtimma innan jag egenligen
behövde gå upp. Och vaknade med halsontet of the year.
Men det har jag förnekat hela morgonen, så nu har det nog
gått över.

Nu - klä på mej så jag är redo för skolan!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback