Letar inspiration.

Hur kan jag redan vara trött? Det har bara gått en vecka
sedan skolan började.
Gud. Jag borde verkligen gå u en sväng. Och få lite
färg på kinderna. Jag ser ut som världens katastrof.
Man blir trött av att bara vara. Eftersom jag minskat
mina träningspass till endast 2 i veckan, så blir jag
ännu tröttare. Men på fredag morgon har jag en plan
om att åka till gymmet och testa om mitt knä trivs bättre
på löpbandet än utomhus. Håll tummarna för det, mina
vänner! Annars går vi mot vad som kan bli en inaktiv
vinter. Och det vill vi inte ha. För mitt humörs skull
vill vi inte ha det.

Solen skiner. Det måste betyda promenad!

We dance to the same groove but i've got the right moves.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback