Träningsresultat

För första gången sedan jag började träna, så inte bara
känner jag att det går framåt, JAG SER DET OCKSÅ. Wow.
Det här måste ju gå till historien på något vis.
Provade bikini på Stadium i helgen. Hittade två superfina,
varav en inte fanns i min storlek och den andra passade
inte min figur. Men nej, det var i alla fall inte magens fel
den här gången, och ni förstår inte vilken befrielse det är.
Jag gick ur affären hyfsat glad och nöjd ändå. Det har aldrig
hänt efter en bikiniprovning innan.
Nåja. Den jag inte hittade i min storlek har jag hittat på deras
hemsida i alla fall. Det var ju inte bra för min plånbok, för frågan
är om självdisciplinen tänker svika mig även denna gång.

<-- Min nya kärlek. <-- Den ickefigurpassande. Som egentigen är mycket finare.

Nu ska jag skutta in i pluggets värld. Och inte ens det kan knäcka mej.
Pussbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback