Skön musik för oss omotiverade

Jag, som många andra studenter, tycker att det bööööörjaaaar
bli liiiiiite dryyyyygt med vårtermin. Så nu tycker jag:

- Slut på vårtermin
- En lång sommar. Gärna aslång.
- Mjukglass och sol
- Träning inför Midnattsloppet i Götet
- & många långa grillkvällar med mycket Les Fumes Blanches i vinglaset

Det var, förresten, inte direkt medvind på min 8-kilometersrunda idag.
Snarare blåst-från-alla-håll-och-sådana-håll-jag-inte-visste-fanns-vind.

Det jag ville komma till är att vi (många av oss i alla fall) har ett
par veckor kvar innan sommarlovet börjar. Fram tills dess vill jag
rekommendera lugnande musik i form av MLTR. Några av er hånskrattar
säkerligen i samma sekund som ni läser detta, men skrattar bäst som
skrattar sist. Det ÄR lugnande och det är vad vi (jag?) behöver.
Låtar som Out of the blue, Sleeping child och Romantic balcony får
själen att landa precis där den ska. Dagens tips!



Imorgon - världens bästa systers födelsedag. Det är mys!
Onsdag - löpning igen.

Pussbaj, gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback