Rapport från Götet

Där befinner jag mej nu. Har sprungit mej till ömma fötter
på stan idag, där nya löparskor och presenter inhandlats.
Har även bokat in Midnattsloppet i Götet 21/8 med världens
bästa Ellen. Så medan vi sliter och svettas ska våra trogna
själsfränder sitta i en varsin brassestol och gör det de är bra
på - nämligen dricka öl. Det är ju också duktigt :).

Jag älskar att jag har mål uppsatta. Det sporrar mej.
Får fjärilarna i magen att vakna till liv. Får det där
adrenalinet att pumpa. Och får mej att vilja springa
hela tiden. Nu. Imorgon. Alla dagar. Det här är nog bland
det roligaste jag varit med om.

Det får nog räcka för den här gången.

Pussbaj, mina vänner!

Kommentarer
ellen säger:

Jippi, va kul vi kommer att ha då. jag längtar faktiskt jättemycket. Johan skrattade åt det du skrev och ställer gärna upp på att dricka öl i en brassestol haha. puss <3

2010-05-30 | 11:13:12
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback