För envis?

Jag är för envis för mitt eget bästa. Milen på gymmet fullkomligt
knäckte mig idag. Benen bar mig knappt, jag svettades floder
och jag höll på att kräkas. Inte direkt, men lagom tills jag kom hem
och hoppade in i duschen. MEN jag slog min vanliga tid med 2 minuter.
Värt! Nu när jag satsar på Göteborgsvarvet, så gäller det att inte ge sig.
Då kommer envisheten som knäckte mej idag, vara guld värd. Tack för
den, pappa.
Vår relation får mig att tänka på Cash's låt I got a boy
and his name is John.
Fast i vår situation blir det: I got a girl and her
name is Johanna. You oughta see little Johanna tag along. Goin'
where her daddy goes. Learning what her daddy knows.


Imorgon satsar jag på grillning med min fina klass. Tack för att ni finns.
Ni är så fina. Och vi har så roligt. Det går inte beskriva med ord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback