Bikininoja över. Förhoppningsvis.

Dagen började med gruppdiskussion. Ett seminarium, en lunch och tre
bikiniprovningar senare är jag en bikini och ett par leenden rikare.
En blommig bikini har vart mitt mål under en period. Och den bara
hängde där på Gina. Det stod Johanna på den. Och jag är väl medveten
om att en stor del av kvinnfolket i Sverige upplever samma sak när
de ser den. Jag får ta den smällen, för i min värld står det inget annat
än Johanna på den. Min storlek fanns. Modellen passade. Ellen stod
ut med mej. So ment to be. Och nej, jag överdriver inte.

Förhoppningsvis mitt sista bikiniköp den här våren. Pust.

Och gymmet som var planerat i eftermiddag fick jag glömma i samma sekund
som min sambo åkte iväg på fotboll. I ilfart. Så nu får jag istället slappa, äta
chips och ha egentid hela kvällen. Jobbigt och synd om mej ;).
Imorgon kommer de små liven för att stanna till söndag. Så min fredagkväll
kan ju ses som den sista vilan för den här helgen ;).
Jag är dålig på att tipsa nuförtiden, men imorgon ska jag göra mangochutneykyckling,
så receptet dyker upp här any day!

Pussbaj, friends!

Kommentarer
stina säger:

Så fin den va! Minsann en johanna bikini!

2010-05-07 | 18:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback