Årets första mjukglass..

.. avnjöts igår när jag & Senka hade myseftemiddag i
vår favoritstad Jönköping. Tack för sällskapet, kära vän. Du är söt när du äter.


Idag var det workshop på skolschemat. Först kändes det oerhört löjligt
med rollspel, men oj, vad kul det blev! Och vad duktiga vi var. För att citera
läraren: "Oj, vad ni lever er in i era roller!"

Har nu varit på systemet och bränt 700 spänn och insett att fattiga studenter
inte riktigt har kassa för sådana inköp. Matinköp på Netto efter det - inte mycket
bättre. 250 spänn till att ta farväl av. Nu ska jag svälta resten av månaden.

Men ikväll ska jag mysa med min sambo.
Pussbaj, mina vänner!

Kommentarer
ellen säger:

700 PÅ SYSTEMET! Då lär ni inte kunna mysa. Ni lär ju decka direkt..

Ne, jag skojjar gumman. Klart ni ska lyxa, framförallt med din älskade så har det så trevlig hehe <3

2010-05-12 | 19:01:18
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback