Växjö

Ja, där har jag varit idag. Efter att jag repat mig efter tentastressen,
som alltid tar ut sin rätt på min kropp. Vaknade idag med värk i nacke,
axlar, huvud och ben. Alltid samma sak efter tenta. Jag slappnar inte
av under tentaveckor. I vanliga fall brukar jag vara trött i kroppen
dagen efter träning, med undantag för tentaveckor, så jag brukar få
ta trötthetsmällen dagen efter tentan. Och mycket riktigt, när mamma
ringde vid halv elva sov jag under min filt i soffan efter ett intensivt
IPREN-knaprande. Efter det - pigg som en lärka.

Fynd inköpt på Gina ---> För julklappspresentkortet från svärmor.

O allt fint mammi köpt till mej i Thai --->

Innan jag återgår till Let's Dance, ska jag dela med mej av ett tips. Det kanske riktar
sig mest till er med sinne för inredning och med pengar som ni inte vet vart ni ska göra
av. Därmed INTE sagt att jag har mkt pengar, jag betalade bara halva.
Min stringhylla är det BÄSTA inredningsköpet jag gjort. Den är inte bara snygg, den sväljer så
galet mycket!
Kärlek.

Imorgon blir det gymmet. Provade en bikini idag, men insåg att det vällde ut på tok
för mycket på på tok för många ställen. Och eftersom det här är min blogg, så
får jag säga så. Baj for now.

Kommentarer
ellen säger:

åå jag är sjukt avundsjuk på din nya klänning. hade nog själv köpt en om vi inte var tvungna att köpa en dammsugare hehe. Inte alltid roligt att vara fattig student. puss

2010-03-13 | 18:01:23
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/
Amanda säger:

Tjusigt! Jag vill också ha en stringhylla.. Var faktiskt på ditt jobb i helgen och kikade på en vit. Hoppas allt är bra med dig.

2010-03-16 | 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback