Lax med pesto

Jag har pluggat ortopedi hela dagen. Ingen nyhet.

På förmiddagen kom min lilla 5-åring förbi med ett inbjudningskort till hennes kalas.
Världens finaste inbjudningskort, som hon skrivit själv. Man blir tårögd när det lilla livet
skrivit J:et på fel håll och K:et i ERIK blivit ett B. Thelma satt i bilen & skrek: "Haaannnnaaaa,
du åååååka miiiin biiiiiil"? Fina tjejer.


Lunchen bjöd på lax med röd pesto, bakad potatis och vitlökssås. Väldigt mycket gott och
väldigt lite onyttigt. Gjorde såsen på ICA:s egna kesella (0,1% fett) och på laxbitarna la jag
bara en tesked röd pesto vardera. Potatisarna la jag i folie och hade inne i ugnen en timme
i 250-275  grader. Dagens tips! Det är fiffigt när man kan njuta trots att det inte är onyttigt.
Det onyttiga sparar vi tills på fredag, en dag jag brukar ha som ren och skär onyttardag!


Spinning/styrka ikväll - är sjukt taggad. Än så länge. Längtar efter min syster.

Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback