Duggadag

Ja, den slutade ju bra. Och som tur var, så var det inte bara tur den här gången.
Imorgon ska jag, Elen & Senka älta nervsystem i Cella Anatomica. Och när Elen
är med kan man kallt räkna med att hjärndelarna kommer ryka all världens väg.
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran och fota min nördiga vän in action!

Den tiden jag inte använder till att plugga (jag hatar numera det ordet) så lyssnar
jag sönder mina Marie Fredriksson-låtar. Jag snöar in på vissa saker under vissa
perioder i livet och just nu, när jag håller på att stressa ihjäl mej, så behöver jag
en lugnande Marie Fredriksson, som plåstrar om min själ. Så dagens tips till er alla
stressade där ute - ta det lugnt och lyssna på Marie. Det lagar. På något sätt.

Härnäst - spinning. Herregud, som jag längtat efter att röra lite på mej.

Jag vill ha ett hus vid havet
Där jag kan höra alla måsarna
Och göra som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback