Detoxdag 6 - ger upp

Ja. Det är sant. Jag ger upp. Men inte för att jag inte har någon
självdisciplin och inte för att jag är sockersugen. Men jag är
hungrig och vill ha mat som smakar gott, för jag älskar mat.
Under den här veckan har jag kommit fram till att jag kan klara
mig utan socker och utan chips (ett tag), men jag klarar mig
verkligen inte utan god mat. Jag trodde chips var viktigast för
mig, så jag har lärt mig en hel del under veckan.
Så nu har jag och min sambo ätit klyftpotatis och lax med vitlökssås.
Det har aldrig smakat så fantastiskt. Wonderful. Underbart. Och jag är mätt.
För första gången på 6 dagar. Och det var det värt.

Kolla min fräscha frukost!

Jag har pluggat ortopedi på balkongen hela dagen så när klockan slog fyra
lade jag ner det projektet och åkte till gymmet och crosstrainade mej igenom
en timme. Svettigt, peppande och roligt!

Imorgon ska vi äta på Värdshuset med delar av familjen Svensson.

Making believe.

Kommentarer
Sarah säger:

Jag gav upp i torsdags.. Mådde för dåligt på kvällarna pga mitt blodsocker.. Men de va kul att testa och jag har hittat massa goda nyttiga saker att äta =)..

Vi var duktiga ändå!

2010-03-06 | 20:03:02
Johanna säger:

Jag pallade inte heller, för jag höll på att hungra ihjäl. Mat är inte gott utan kryddor, det är ren fakta. Blä. Jag älskar mat för mkt för att göra om det här.

2010-03-06 | 20:04:28
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/
Senka säger:

Gumman du har varit sååå himla duktig, så du var värd en god och mättande middag:)<3

2010-03-06 | 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback