Detoxdag 4 - nog nära hissen

Det här med att detoxa sig igenom luncher och middagar har hittills varit
en omöjlighet. Åt gårdagens soppa till lunch idag och den var OK, men det
var knappt. Om någon frågar mej om det var gott svarar jag istället:
"Det var inte äckligt". Inte ens avokado är gott längre. Jag känner mej
hälsosam, men jag längtar något så fruktansvärt tills den här veckan är över.
Ikväll har jag dock gjort rostade grönsaker i ugn och lax med lime och persilja,
som ska avnjutas till lunch imorgon. Har dock provsmakat och det var kanongott!
Återkommer imorgon med det färdiga resultatet.

Jag, Senka och Ellen pluggade förmiddagen i väntan på föreläsning. Vi lunchade
tillsammans och jag fick även med mina trogna följeslagare ner på stan, för att
fixa min klocka. Plockade bort fem länkar i bandet och nu sitter den som en smäck!
Och ja, vi hann visst in på både HM och Gina. Köpte dock bara nödvändiga saker
(intalar jag mej), för det blev två nya träningslinnen på HM och ett nytt svart baslinne
på Gina (mitt gamla är sönder och jag är beroende av det). Mitt tips för den här dagen.
Man kan använda deras baslinnen till hur mkt som helst. Till leggings. Till jeans. Under T-shirt..
I love it. <-- Fräscht på gymmet!

Och för övrigt är Sara Löfgren skitsnygg (har sett på Du är vad du äter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback