Detoxdag 3 - nästan hiss

Solen sken in genom fönstret även denna morgon.
Så därför blev det en morgonpromenad idag igen. En lugn, kort
promenad för att inte fresta kroppen för mycket.
Frukosten bestod av blåbärssoyghurt med banan och russin. Jag
hoppade inte högt, det ska jag inte påstå. Men det slank ner.
Hoppade över mellanmålet och satsade hårt på lunchen som skulle
bestå av morötter, broccoli, lök, vitlök och grönsaksbuljong. Kokade
ingredienserna i fem dl vatten och mixade dem sedan, vilket blev hyfsat gott. En detalj ska
tilläggas: det blev lite too much för min matberedare så det sprutade
soppa i hela köket. Yes. Under eftermiddagen var jag därför mitt sura jag
och var tvungen att gå ut och sätta mej i solen i hopp om att bli pigg igen.
Det är skam att sitta inne och tentaplugga när solen skiner. Fy på dej, Gud!

Eftermiddagens mellanmål blev vaniljsoyghurt med jordgubbar och lite vatten.
Vilken sjukt fantastisk smoothie! Dagens och förmodligen veckans bästa tips från
mej, det vågar jag lova. Prova!
Soppa och smoothie.

Kvällen bjöd på träning. Och nu är det Grey's. Loving it. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback