Detoxdag 1 - diss

Att detoxa sig igenom morgonen och förmiddagen var inga problem.
Men vid middagstid tvingades jag äta torr okryddad kyckling med
råris. UTAN SÅS. Efter ett tag kände jag typ BLÄ, så åt en morot och
drack mej mätt på vatten istället. Nervsammanbrott 1.
Efter lunch var det föreläsning om sinnesorganen. Nervsammanbrott 2.
Eftermiddagen bjöd på en banan och ytterligare en morot. Och en massa vatten.
Mmm, gott!  När jag sedan kom hem (efter att ha åkt två tåg med förseningar,
bytt till buss med ännu mer försening som stannar på ALLA ställen i Stockaryd),
så var jag både förbannad och hungrig. Lovade mej själv att inte bo kvar i Rörvik i
hela livet. Världens ände och alla dessa förbannade oskottade trottoarer.
Nervsammanbrott 3. Kastade mej över havregrynen och gjorde havregrynsgröt som
jag slafsade i mej som om jag aldrig sett mat förr. Kvällen bjuder på spinning och
mer mat. Och så har jag ont i halsen med. Nej, det har jag INTE, för om jag
förnekar det så existerar det inte. Nervsammanbrott 4.

Har jag inte gått ner i vikt efter den här veckan, så blir jag arg. Men gör jag det,
så är det värt allt slit.
Nu satsar vi på grekisk sallad resten av veckan, om inte Sarah har några
räddande tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback