Kärlek från många håll

Tandläkarbesök - check. "Jag vill ta ut tanden, men det går
inte förrän du kan gapa ordentligt. Fortsätt äta Ipren. Tre
om dagen. Ät bara lättuggad mat".
Bokat ny tid - check.
Då kommer tanden ryka. And no more pain for me. Jobbat - check.
Mysig cykelrunda med ett hjärta - check. Tacos med samma hjärta - check.
Banansmoothie på vaniljyoghurt - ska bli!

Träningen är inte igång riktigt än. Cyklade idag och har planer
på en löprunda fredag morgon. Har jag tur kan jag springa redan
imorgon eller på torsdag. Om tandjä*eln tillåter! 

Och med Ipren som verkar så håller sig käften lugn och jag
känner bara en obeskrivlig kärlek till min Erik i sommarvärmen.
Vilket jag inte är ensam om längre. Liten T lät förklara sin kärlek
till honom med hjärtliga pussar och kramar i lördags. Den ena pussen
avlöste den andra och sedan avslutade hon med: "Du är gullig, Erik".
Ungen var helt seriös och fnittrade inte ens lite. Man blir tårögd.




När du håller mej hårt vill jag öka farten
När du kysser min mun vill jag bromsa in
Och jag känner att ända sen första starten var du min
Du är lågan som tänder, du är min energi
Och den kärlek jag känner är så definitiv


Kommentarer
Ida säger:

Lider med dig när det gäller visdomstanden. jag har plågats av 2. hemskt, men har blivit av med dom...

Härliga dom är dom små liven... ;)

2010-06-30 | 10:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback