Björnen sover.

Under förmiddagen fanns ingenting annat än jag, mina brorsdöttrar,
studsmattan och Björnen sover. Man kan bli tårögd över all kärlek som
existerar bland dem. Härliga, äkta och varma skratt. Underbara
leenden. Kärleksfulla kommentarer som: "Johanna, hoppa med mej också!"
eller "Jag kan söpa en tussmatta till dej åttå". Känslan när de varma och solbrända
liven kryper upp i knät på en och pekar ut pricken som blivit av getingsticket.
Eller stoltheten som lyser i ögonen när de visar nya saker de lärt sig.
De är så fina, mina flickor.



Eftermiddagen - date med världens bästa Amanda. Du förstår mej så bra.
Sofistikerat vuxenprat på terrassen var precis vad jag behövde.

Don't let your dreams touch the ground.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback