Hunger

Det är den enda känslan som existerar nu. Mat. Kyckling.
Hunger. Får man äta chips en tisdag? Har vi popcorn i skafferiet?
Hinner jag till affären innan 19? Hungrig, alltså. Ska jag orka stå
emot chipssuget?

Dagen har bestått av jobb. Lunch med den däringa systern.
Mysigt! Det gör vi om imorgon.
Efter jobbet hade jag en plan gällande kvällen. God mat,
hyrfilm och mys. Det gick i stöpet när det inte fungerade att
hyra film på ICA och min sambo informerade mej om att det
är fotboll på TV. Inte undra på att han så glatt och hurtigt sa: "Men vi kan
ta hyrfilmen en annan dag!"
när jag ringde och beklagade mej
över strulet på ICA.

Nu - kyckling. Den goda maten ska jag i alla fall få njuta av.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback