WOW!

Wow, jag bloggar! Efter många om och men (och mycket Ellen Eckerbom), så gör jag nu mitt första inlägg. Det kommer förmodligen krävas ännu lite mer Ellen Eckerbom innan jag är helt nöjd med denna blogg :). Vilket projekt.
Nåja, dagen har hittills bestått av plugg. Jojomen, skelettets delar har då ältats och ältats och.. ältats. Men ja, det är rätt roligt när man förstår. Igår kväll var det dock inte så roligt, eftersom jag var sjukt irriterad på hur ostrukturerat mitt skolarbete är för tillfället + att bloggen vägrade fungera. Plus att jag är liiiiite trött på att inte vara helt frisk. Så jag sket i mitt liv och gick och la mej vid tjugo över nio. Helt okej, tyckte jag.

Min eftermiddag får nog bestå av ännu lite mer plugg, men inte för länge för jag måste hinna städa, handla och göra mig i ordning inför vinkväll med Stina & Filip. Hejaheja.

Hur var det nu? Jo, åter till den latinska världen.. Erik är och åker skridskor så man får passa på att plugga när man är själv. Så mkt lättare då.

I'll get by with a little help from my friends. Ja, ni är mitt allt.

Kommentarer
ellen säger:

å va kul att du har kommit igång. å vilken fin blogg du fick till. ha det super i helgen. puss

2010-02-05 | 15:09:56
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback