TIPS, tack!

Okej, hörni. Jag är lite lack på att min träning inte ger
några revolutionerande resultat. Vad gör jag för fel?
Jag har slutat äta bröd och gått över helt på knäcke istället.
Jag äter yoghurt med banan och russin (vilket jag själv anser
inte är SÅ onyttigt). Och JA, jag lyxar en del på helgerna med
god mat. Men oftast är det i form av klyftpotatis med olika
tillbehör. Onyttigt eller inte onyttigt? Det slinker ner en del
chips (JA, det är min stora last). Ska man behöva sluta med det
för att se resultat av träningen? Vad gör jag för fel? Eller är
jag bara för otålig? Orättvist är att det syns stor skillnad på
Erik, han blir bara snyggare och snyggare för var dag som går :).
Orättvisan hägrar! Så. Nu behöver jag er hjälp.
Att avnjutas ihop med dill-gräslöksdipp. Vilken
fantastisk förbannelse. Jag undrar om Gud tänkte på mig och mitt
fördärv när han skapade denna gudagåva.

Inga tips från mej nu, för idag behöver jag ERA tips.

Kommentarer
Evelina säger:

Jag har samma problem Johanna !! Jobbigt är det.. man måste ju få unna sig nått ju ....



Evelina

2010-02-24 | 17:49:51
Bloggadress: http://evelinalantz.blogg.se/
Sarah säger:

äsch, mår du bra är väl det det viktigaste.. =)

Fast det är klart, beach 2010 hägrar. haha

Ett tips är att 1 vecka bara äta frukt, grönsaker, bär och filmjölk (även massa vatten). det rensar kroppen på gifter! Denna veckan kommer du förlora ca 1-2 kg, men de kommer säkert tillbaka veckan efter när du äter ordentligt igen. Men de som är så bra är att när du väl gjort den veckan så kommer du inte känna alls samma sug efter onyttigheter. Din kropp är rensad och Johanna Nyberg vill leva nyttigt... kanske! ;)

Det jobbiga den veckan är att du kommer gå runt och vara konstant sugen på allt! Men du är ju en heeemskt envis tjej så 1 vecka är väl inget för dig? ;) Efter det är du som ny =)

Good luck ! ;)



KRAM!

2010-02-25 | 09:41:22
Johanna säger:

Tack, Sarah! Det ska jag nog försöka med. En vecka är en baggis för mej. Det enda som oroar mej är chipsen som jag är beroende av :)..

2010-02-25 | 09:54:48
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/
Sarah säger:

haha, de är ignet att vara orolig över. Man ska unna sig och må bra! =) Chips! weeiii!

2010-02-25 | 10:21:40
Johanna säger:

Men hur gör man med luncher och så? Lever man på filmjölk och grönsaker då också? Grönsaker och kyckling ska ju vara nyttigt annars, säger de ju :).

2010-02-25 | 10:44:53
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/
Sarah säger:

Lev helt enkelt så ekologiskt som möjligt.. Sallad och kyckling fungerar absolut.. men håll borta kryddorna och dressing.. Annars fungerar det inte ändå.. =)Jag tror det finns artiklar om du googlar detox.. Där finns förmodligen massa recept och tips.. Kör hårt =)



NU blev jag nästan pepp på att göra de själv. haha

Ska fasen göra de.. 1 vecka fixar man alltid =)

2010-02-25 | 18:35:58
Sarah säger:

Det kallas att man detoxar kroppen.. Du ska alltså leva på ekologiskt och utan extra tillsatser så långt som möjligt.. Inga kryddor, dressingar, kött m.m Lite fisk och kyckling är okej.. Googla detox.. Du hittar säkert massa, massa tips =)



Nu blir jag peppad själv.. Sak bannemej också köra på detta en vecka med start måndag.. Ska vi peppa varandra? =)

2010-02-25 | 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback