Lyxtisdag i semlans tecken

Igår gjorde jag verkligen inget annat än att plugga nervsystem
mellan 09.00 och 18.30. Så lyckan var total när min sambo kom
hem vid 16, erbjöd sig att gå och handla, laga kvällsmat till mig
och göra semlor till efterrätt. Och vilken kvällsmat sen! Lax med
klyftpotatis och caprissås slinker ju, som bekant, ner i min mage
utan problem. Efter det gjorde han semlor med vaniljkräm och
grädde. Han är helt fantastisk. Han är kärlek.
Ny dag - skoldag! Dock inte förrän 13, så gisssa om jag ska plugga
lite nervsystem till innan jag åker. Jo, det ska jag. After school styr
jag kosan direkt hem och direkt till spinning. En liten fågel viskade
i mitt öra att Ellen ska åka med mig hem idag och in till skolan imorgon..

Tips: Sara Löfgren - Åt helvete för sent. Vilken fantastisk låt. Man blir
tårögd. Människan är inte bara snygg, hon är fantastisk på att få fram  
känslor.
Christina Aguilera, Britney Spears och Beyoncé
kan slänga sig i väggen. Vi gillar Sara bättre!

var jag en dåre
var jag blind
var jag förlorad
så var det för din skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback