DETOX

Ja, vad har jag gett mej in på :)? Faktum är iaf att jag och Sarah, hela
nästa vecka, ska detoxa. Denna idé går alltså ut på att man rensar kroppen
från gifter och slaggprodukter, för att man ska gå ner i vikt, må bättre,
bli piggare, magen mår bättre, man sover bättre, huden ska visst må
bättre till och med och förhoppningsvis kanske man lär sig ett och annat
om en sundare livsstil. Ja, jag säger då det! Mitt största problem den veckan
kommer bli att detta projekt även ska gälla på helgen. Jo, ni vet vad det
betyder - INGA CHIPS. Shit.

De dagar jag ska in till skolan har Ellen lovat att hålla koll på mej,
så jag inte fuskar. De dagar jag är hemma kommer det gå åt enorma
mängder självdisciplin. Och om jag bara vill, så har jag en hel del av
den varan. Jag har dessutom redan, i detalj, planerat vad jag ska äta
varje dag. NU KÖR VI!

Kommentarer
Sarah säger:

Jag har suttit nu på jobbet och googlat fram allt man får och inte får äta.. Blir en riktig smalvecka! haha.. Men de fixar vi..

Recepten man hittar verkar ju faktiskt helt okej. Testar du något bra recept får du hojta till =) och vice versa såklart.. Jag känner mig riktigt peppad!

2010-02-26 | 09:23:11
ellen säger:

Lycka till nu med detta. Och i skolan kan du glömma att ens tänka tanken att fuska, för jag ska hålla koll på dig hela tiden ;) hehe.

2010-02-26 | 09:23:15
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/
Johanna säger:

Men Sarah, gå in på detoxdiet.nu och kolla om de recepten verkar OK!

2010-02-26 | 09:49:18
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/
Sarah säger:

Will do! ha en fin fin helg!! =)

2010-02-26 | 10:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback