ÄNTLIGEN..

.. har jag den där finafina klockan i min ägo! Ja, precis den ni tror.
Den turkosa Jetset Addiction från Ur & Penn. Varför jag har den?
För att jag har en fantastisk sambo som köpte den till mej. Motivationen löd:
"För att du är snäll, lagar middag till mej och för att du ska få lite mer
motivation nu när du bara pluggar".
Min fråga är bara hur det kom sig att
jag fick den bästa killen av alla?
Minminmin.

Idag har jag inhandlat det mesta som kommer behövas till min detoxvecka.
Känns fantastiskt bra. Har även spenderat en timme på crosstrainern på gymmet.
Som vi inte höll på att komma in i, för att någon hade LÅST det. Och vi hade glömt
våra gymkort till den inre dörren, så det såg inte ljust ut en stund. Men det kom en
kille, som både kunde fixa nyckel till ytterdörren OCH hade med sig kort till innerdörren.
Suck & pust och tack & lov.

Nu har jag och min sambo klämt i oss fläskfilé och klyftpotatis. Vi är finlirare på
hög nivå, för igår åt vi älgstek med stekt lök och pepparsås.

Tips: För er som fortfarande inte testat Valios yoghurt med äppel/kanel/vanilj - gör det!

Nu - postkodmiljonären följt av melodifestivalen följt av Beck. Och allt ska avnjutas
med sorbétglass. Kvällen är gjord.

Kommentarer
Sarah säger:

Vad stod på inköpslistan?

Jag ska köpa på mig all mat i morgon tänkte jag =)

2010-02-27 | 19:58:16
Johanna säger:

Jag köpte ingredienser till flera av de smoothiesarna som fanns på detoxdiet.nu. Sen inhandlade jag även till müslin, thailändsk lax, grekisk sallad och kyckling med örtpesto på samma sida då. Bananer till förbannelse, lime, naturell yoghurt osv.. Om du vill så kan jag maila över min plan för veckan, har den i ett worddokument. Vad har du för mail?

2010-02-27 | 20:19:04
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/
Sarah säger:

Jaaa, gör de =) [email protected]



Du är duktig du! planering is the shiieet!!

2010-02-27 | 20:22:03
ellen säger:

åå vilken fiin klocka. I am a bit avundsjuk.. Sjuk är jag också så vi får se om jag dyker upp i skolan imon.. puss å ha de bäst

2010-02-28 | 10:40:32
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/
Ida säger:

Sicken snäll kusin jag har! :) Den var du absolut helt fullt värd! :) Så som du verkar slita med allt! :)

2010-02-28 | 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback