Alla <3 dag

Oj, vad Sverige älskar idag! Även jag. Och jag har en massa hjärtan i mitt liv. Tack o lov.
Så i eftermiddag ska jag gå bort till mina fina brorsdöttrar och ge dem en varsin present.

Några av mina hjärtan: Fin syster, söta brorsdöttrar och en snygg bror.

Igår hade jag och min sambo hjärtansmys i Växjö med middag och bio. Farsan.
Ganska rolig. Min personliga åsikt är att Nina Zanjani kan hjälpa upp vilken film som helst.
Hon är fantastisk. Och mycket popcorn blev det.

Johanna tipsar: Se upp för dårarna. Återigen - Nina Zanjani. Se den om du inte redan gjort det.
Och jag kan verkligen ingenting om film och det intresserar mig inte. Så bara att jag nämner
den här, gör den värd att se.

I know I found
In you
My endless love                                                                       

Till Erik. Ulle. Marcus. Moa. Thelma. Mamma. Pappa. Senka. Ellen. Emma. Stina.

Kommentarer
stina säger:

Du är ju den sötaste! Gillar dig i massor och du är viktig för mig! Hoppas du har en bra alla hjärtans dag! PUSSSSSAR

2010-02-14 | 18:32:16
ellen säger:

Tycker om dig jättemycket min kära vän ♥

2010-02-14 | 21:13:00
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback