Mellandagsrea.

Kan ge mig lite lätt panik. Jag som, av naturen, har
konstant bråttom blir lite lätt klaustrofobisk och
stressad när alldeles för mycket folk tränger sig in i
en alldeles för liten butik, där det dessutom finns
alldeles för få provrum. När en hel familj dessutom
trycker sig in med barnvagn, så är måttet rågat.
Undrar om pappan i familjen också hade ärenden på
Bik Bok, eftersom han vägrade stanna utanför med
ungen och vagnen.

I vilket fall har jag fyndat idag.

Ny skiddress. Billig såhär på rean. Endast 850:-. Intersport.



En "extravinterjacka". Orange. Gina Tricot. 200:-.



Diverse fynd på HM, Gina och Bik Bok.



Julklapparna jag fick var så många och redan utplacerade på sina
platser i lägenheten, så om du vill se dem får du allt kosta på dig ett
besök till Storgatan 56.

Snart kommer mamma & pappa hem igen <3.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback