Semester del 5

Ett försök på endast 4km i löparskorna. Status: Smärta efter 3km.
Rask promenad resterande bit av rundan. Det här går inte. Det gör
ont i mej, men det är nu dags för insikt. Midnattsloppet - vi får
mötas nästa år istället. I år får jag nöja mej med att heja. Förlåt, Ellen.
Men det värsta, och då menar jag DET VÄRSTA, är att jag har varit
så enormt nöjd med att min kropp kommit igång och utvecklat ett
beroende av träning. Jag kände mig lätt som en fjäder. Nu - tung
som en sten. Och aldrig får jag uppleva den fysiska tröttheten som
kryper på en på kvällen efter ett tungt pass.

Idag ska jag i alla fall försöka glömma mina nederlag och istället
laga 4kg kyckling och 2kg tacobiffar till två kalassugna släkter.
Erik fyller 30 i oktober och det firar familjen Nyberg och familjen
Svensson idag. Och det är i alla fall mys!


I'd rather go to the devil below than to waste my time in heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback