Djupa andetag.

Dagen har gått lite i ilskans tecken. Kund, som kan
kallas gravt upprörd, ringde på morgonen. Han gav
inte upp, utan lyckades förpesta tillvaron för oss
alla tre på vår lilla avdelning. Hot med polisanmälan
och fula ord regnade över oss. Sedan gick skrivaren
sönder, så jag fick inte ut ett enda ordererkännande.
Sedan ringde en kund prick 16:58, som inte hade några
planer på att lägga på vid 17:00, när jag hade tänkt att
gå hem.

Nu är jag dock hemma, återhämtad och nyduschad.
Imorgon gör vi om det.

Och nu tycker jag att Jerry Williams äger Allsång.

'Bout nearly twenty years ago
I heard this thing called rock 'n roll
It hit me riht between the eyes
It left me almost paralyzed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback