Välförtjänt rehabilitering

Dagen har gått i rehabiliteringens och omvårdnadens tecken. Efter tentan åkte
jag & Senka till A6 för att rehabiliteringsshoppa. Ja, ni vet sådant man gör när
man tycker synd om sej själv alternativt när man tycker att man är "värd" det.
Och jösses, vilka söta klänningar vi köpte i diverse sommarfärger.

Och billiga skor! Det är kärlek.

Efter 7,5 km på löpbandet är jag, om möjligt, ännu mer rehabiliterad. Befriande.
Kunde dock knäckt extra som stoppljus efteråt, men jag slapp.
Det enda som inte är befriande för dagen är att min träning fortfarande inte gör
särskilt stor skillnad, förutom konditionsmässigt. Det är tröttsamt, men jag har
bestämt mig för att inte ge upp. Rättare sagt - det finns inte på kartan.

O nu - allvarligt talat. Hur kan fotboll i RÖRVIK vara så intressant att vår bil
är helt fickinparkerad där den står utanför huset?! När blev mitt, i vanliga fall,
hånade samhälle så roligt?
Nu ska här skalas potatis!

Pussbaj for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback