Se vad som damp ner i min brevlåda!

Mitt beroende av HM shop online har blivit tillfredsställt ännu en gång.
Är den inte gudomligt snygg? Love at first sight.
& nu kommer mamma och pappa tro att jag köper upp mina pengar på kläder. MEN.
Det är fel. För jag handlar bara billiga saker och en del nödvändiga saker. Som jag sa
till min sambo innan när han lite försynt pikade mig om att mina nya öronhängen var ett
onödigt köp (jo. mitt öronhängeförråd liknar någon form av beroende):
"Först kollar man på priset och SEN avgör man om man behöver varan eller inte".
Det kan ha varit det smartaste jag någonsin sagt.

Kvällsmat nu. Och sedan ska jag bannemej unna mig banan-ananans-glass.
Because I'm worth it.

Hej, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback