Ny kurs snart - nya plågor

Ja, gårdagen var minst sagt mysig. Mötte upp Ellen på stationen, för att åka
vidare till Senka, där vi skulle plugga. Med betoning på skulle. För det gjorde vi
inte så mycket. Men vi pladdrade. Och lagade mat. Åt efterrätt iform av cheesecake.
En vacker dag ska jag lägga in receptet på den på bloggen.
Eftermiddagsföreläsningen sedan var väl mindre mysig.. O förresten, så saltar
Senka på sallad. Jo, det är något bosniskt påhitt hon fått för sig. Ellens svar var iaf
tydligt: "Inte på min sallad, du får salta på din egna tallrik".

I eftermiddag ska jag ner till ICA och hämta min HM-beställning och handla för att
tillfredsställa mitt nya begär - nämligen champinjoner. Det är det nya nu. O kockens
tips är att dela dem lite, smörstek dem och salta. Voila! Vilken drog. Så nu missbrukar
jag både bananer OCH champinjoner. Även om jag börjat dra ner liiiiite på banankonsumtionen.


 

Föreläsninge - IGEN. O studieguiden över nästa kurs ser skrämmande ut.
Vilken tur, så arbetsterapeuterna inte blir sysslolösa. Sluta försök ta kål på mej, snälla..

Baj for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback