Lite lycklig

.. är jag i alla fall trots min misslyckade tenta. Det släpper sakta men säkert och
acceptansen kommer krypande. Och förresten, så kommer tentan på tisdag att
gå galant och sedan kan omtentan kiss my ass. För att säga det rakt ut.
Det som gjorde mitt nederlag till världens undergång är att jag inte brukar misslyckas.
Men jag börjar komma ifatt och har insett att det finns fler än en faktor som gjorde
att jag körde. Och då är det OK. Och det känns skönt att säga att det är OK, trots att det
egentligen inte är det. För det är det ju inte, det är bara något man säger.

Aktuellt - Så ska det låta. Solsidan. Saltön. Allt med mitt <3 och en påse sour cream-ringar.

Peace out.


Kommentarer
Sarah säger:

Du är grym! Kör på bara! =)

2010-04-02 | 21:15:37
Johanna säger:

Åh, tack :)

2010-04-02 | 21:23:53
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback