Diss & hiss

DISS:

Omtenta. Nervsammanbrott. Tveksam till om den var godkänd.
Cellskräck inne på Gina. Jävulskt trångt. Och jag hade ryggsäck.
Uppkäftig unge på Systembolaget. Fel dag att mucka med mej.
Never underestimate the power of an extremely pissed off woman.
Kunde inte sova på bussen. Ångest över tentan. Väl hemma -
kladdakakerace med mig själv. Fick sota för det och spydde
nästan upp skiten igen.



MEN. HISS:
Fredagkvällen spenderad hos Senka. Lax, klyftisar och dillsås.
Efterrätt. Chips. Dipp. Skratt. Fniss. Skitsnack. Tjejsnack. Sova.
Eller som Fredrik sa: "Kuddkrig i sängen, vi vet". Ja, just det.
Lunch på stan idag. Också med Senka.Terapeutiskt snack. För att det behövdes.
Så två dagar med Senka. Och utan henne hade jag förmodligen
varit i mer nervsammanbrott än nödvändigt. Vänner är bra.
Och jag älskar mina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback