Nu längtar jag.

Till mitt hus. Till att ha ett hem. Det är absolut inget fel
på att bo hos mina föräldrar (gillar det rent av) men det
ska bli skönt att veta att man har alla sina prylar på ett och
samma ställe. Sådana enkla saker ger mig ro i själen. Jag
längtar efter att systematiskt få börja packa upp mina kartonger.
På samma sätt som jag systematiskt började packa ner i dem.
Med betoning på började. Jag vill flytta in nu. Jag har ju börjat
känna att det där huset är vårt.
 
Idag träffade jag mina fina brorsdöttrar. På gymmet för de skulle
på barndans. Moa underhöll mig när jag tränade och Thelma åkte
med mig hem. Vardagskärlek är bra avslut på min dag. Erik
startade också min dag med vardagskärlek när han skottade fram
bilen åt mig. "Jag älskar dej" i all ära, men det är kärlek!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback