Sakta men säkert.

De praktiska bitarna med att ha hus börjar 
sakta falla på plats. Pappa och mamma har 
idag löst mysterierna tvättmaskin, torktumlare, 
diskmaskin, läckande kran och svarta fläckar 
i badrumstaket. Jag är enormt tacksam. Jag 
har nu kunnat både tvätta och tumla ikväll. Och 
gå till affären kl. 18 en lördagkväll anser jag 
vara rena lyxen. Innan matlagning kan påbörjas 
i det Hugossonska hemmet krävs dock en del 
detektivarbete och viss släpning av kartonger. 
 
 
Uppkrupen i min soffa - första gången sedan vi 
flyttade in - myser jag nu under plädarna mor 
och far gav oss i inflyttningspresent. Och 
Matilda är här. Det blir bara bättre och bättre. 
 
my life would suck without you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback