Enkla ting.

Det är det som gäller idag. Det krävs inte mer än ett
gäng arbetsförmedlare, så är man i hamn. En hel dag
med leenden från vänner - det värmer mitt hjärta.
Vårt marknadsområde samlades idag på Konserthuset i
Växjö för verksamhetsdag. Vår nya generaldirektör verkar
ha förmågan att kunna skratta genom allvar. Precis som vi
andra. Jag gillar det.
 
Föredraget om tankarnas kraft - att göra det omöjliga
möjligt - träffade mig rakt i hjärtat. Tack för det, Mikael
Andersson. Det ska jag tänka på. Varje dag.
 
 
Kvällen har spenderats med att kurera huvudvärk och ta
vara på känslan av att bara ta det lugnt. Jag älskar den.
Passade på att njuta av att det börjar mörkna runt kl. 18,
skippade träning och åkte hem och gjorde mig en lyxig
kvällsmat. Värt!
 
Goodnight, sweetheart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback