Resultatet

Till er som läser min blogg och inte har facebook -
Jag sprang in på 2:10:19 efter 2,1 mil i löparskorna
förra helgen på Göteborgsvarvet. Good feeling, kan
jag tillägga.
 
Nämn en sak jag inte gjort idag. Nej, det går knappt.
Jag har tränat, varit ute på promenad, handlat, tvättat,
lagat mat och bakat. Ja, för när jag var hos min farmor
igår sa hon att hon inte klarar av att baka längre. Så idag
har jag bakat cirka 40 mockarutor och 60st av Märtas
skurna chokladkakor, som farmor bara kan stoppa rakt
ner i frysen och sedan ta fram när hon har gäster. Ja,
jag tar varje tillfälle i akt att baka för det är den bästa
terapin jag vet. Näst efter träning.
 
Nu siktar vi på ny vecka på Arbetsförmedlingen. Vi börjar
med en dag i Värnamo och spenderar resten av veckan i
Växjö. Heja heja!
 
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback