Backintervaller

Förra veckans utbildning var bra, men idag var jag glad
över att vara tillbaka i Värnamo för att komma in i de
vanliga rutinerna igen.
 
Efter jobbet snörade jag på mig löparskorna för att ta
mig an ett pass backintervaller. Detta för att kompensera
för att jag, de två senaste veckorna, har tränat mindre än
vad jag önskar. Och OJ, vilket intervallpass. Blodsmak,
kvidande, håll, spagettiben, svett och andnöd. Precis
vad jag behövde! Nu känner jag mig tillbaka på banan
och planerar en lugn tur runt sjön på onsdag. På torsdag är
det nämligen dags för Möbelrikets Trailrun. Ni kommer väl?
Kika in här http://www.oknorrvirdarna.se/okn/index.htm
för att se hur ni går tillväga för anmälan. Kom igen nu
- sluta slappa!
 
Nu ska jag vila mina trötta ben i soffan och kolla in
Biggest loser.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback