Semesterlunk

Även jag har nu trillat in i den berömda semesterlunken.
Jag älskar spontaniteten den för med sig. Förra veckan
hängde jag med min man i vår favoritstad Göteborg och
när solen idag valde att stanna bakom molnen bestämde
vi oss för att åka till IKEA. Jag är väldigt ovan vid lång och
regelbunden semester och än mindre van vid att vara ledig
ihop med Erik. Så nu ska jag passa på att njuta för snart är
jag tillbaka i Värnamo för att, snabbare än man tror, möta
hösten. Med allt underbart den innebär.
 
Det här inlägget blev visst bara en ren och skär uppdatering
för er som efterfrågat det. Jag har tyvärr inte mer att erbjuda
idag, för jag har gått ner i varv helt och hållet. Och det älskar
jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback