Lucia.

Förra året vid lucia tittade Thelma, då 5 år,
på mig med sina vackra ögon och frågade
mig varför jag inte var och tittade på hennes
luciatåg. Med smärta i hjärtat svarade jag att 
jag inte trodde att fastrar fick komma. 
- Jo, alla fick komma! 
Ett sådant misstag gör man inte två gånger. 
18.05 var jag idag på plats för att se mina
fina tärnor tåga in 18.30. Och som en fåne
satt jag och log konstant i över en halvtimme. 
När Moa läste sin vers och när Thelma tog 
i från tårna i "God jul önskar vi er alla" var 
jag den stoltaste fastern i universum. Så 
väldigt stolt. Så väldigt, väldigt stolt. 
 
De två tjejerna längst till vänster är mina. 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Så fina! Men vem var Lucia? Lite nyfiken är man ju!

2013-12-13 | 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback