Plockade upp inspirationen..

.. som jag tappade på semestern. Så idag säger jag hej till
träningsvärken, som lyst med sin frånvaro i flera månader.
Jag känner mig därför enormt redo för hösten och den
utveckling den ska ge mig. Jag har bestämt mig, och när jag
har gjort det finns det få saker som kan hindra mig. En av mina
bättre egenskaper, om jag får säga det själv. På semestern har
jag bara ätit och sprungit massor, styrkan har legat på is. Men nu
ska det som, innan sommaren, började likna magrutor (som sedan
försvann under semestern) bli till något mer permanent. Jag ska
också få ordning på lår och rumpa, men där vet jag inte hur jag ska
bära mig åt, så jag tänker tillkalla experthjälp på den punkten.
 
Let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback