Göteborg - here I come!

Med 20 km i löparbenen har jag nu krupit upp i soffan.
Till er som vet att mitt högerknä, förra sommaren, valde
att säga upp bekantskapen med mig, kan jag meddela att
dagens pass gick som en dans. Det tog mig 1:45:30 på
löpband inomhus. Knäet höll och jag beordrar nu mig själv
löparvila resten av veckan. Vi får se hur det går med den
saken, ibland är jag lite olydig när det gäller det här med vila.
Mitt knä har inte klarat av att springa ute på runt ett år,
på grund av att underlaget ute är för stumt. Nu laddar jag allt
jag kan för Göteborgsvarvet 18/5 och vill inte äventyra mitt knä
för mycket. Därför - löparvila resten av veckan och sedan bara
inomhuslöpning.
 
Heja heja!
 
Don't stop me now, 'cause I'm having a good time.
- Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback