Magnificent Monday.

Idag var det blodgivningsdag för mig. Vill du också lämna,
för den goda sakens skull? Det enda du får offra är lite tid
och lite av den röda vätskan som pumpar igenom din kropp.
För att rädda andras liv. Anmäl ditt intresse!

Jag vet att vissa råder en till att inte träna efter blodgivning,
men jag har aldrig känt av något och jag tränar lugnt de dagarna.
Jag hade bestämt mig för en testrunda på löpbandet - så fick det
bli. Jag tejpade mitt knä, värmde upp ordentligt, sprang i 30 min,
varvade ner och stretchade. Allt i de nya löparskorna. Och vet ni?
Än så länge har jag inte ont någonstans - peppar peppar. Ni må
tro att jag är lycklig idag!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback