Långdistans.

Efter att ha matat 5 kilometer på två olika vis, var det idag
dags för lite långdistans i löparprogrammet. Jag kan inte
säga annat än att det gick som en dans. Bra flyt, bra tempo
och en enormt bra tid. Eftersom det är aningens svårt att mäta
rundorna man springer såhär på landet, så får jag nöja mig med
ett (väldigt och väldigt)ungefärligt mått, nämligen: 8,8km på 49:07min.
Midnattsloppet närmar sig och i år ska inga knän värka.

För er som struntar totalt i min träning, så kan jag bara
beklaga. Bloggandet tar, för idag, stopp här.

Nu ska jag handla och spendera kvällen i soffan med min syster.
Kvalitetstid!


Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback