Aktivitetsinriktad?

Skolan - psykosocial rehabilitering. Hade både ögon
och öron öppna eftersom planen är att jag ska jobba
med det. I studiegruppen pratade vi om rädslor och
jag öppnade mej om den känsla och händelse som väcker
mest obehag hos mej, nämligen den morgonen i januari 2009
när min syster ringde 05:30 och grät hysteriskt. Detta utvecklades
till att jag berättade allt och min lärare avslutade med att säga:
"Tack för att vi fått dela detta med dej, Johanna. Det tycker
jag var modigt gjort".
Hem - på med träningskläderna.
Spinning - svettigt och fantastiskt.
Kvällsmat och idol - hos bästaste systern. Steppsallad. Dinkelbröd.
Rabarberyoghurt. Müsli. Ägg. Pålägg. Muchos gott.

Sängen - trött Johanna.

Puss på alla fina jag har i min omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback