Det var livat, det är ett löfte.

Det är tråkigt (men ändå sant) att det inte finns
några som helst bildbevis på hur min fredagkväll
såg ut. Tyvärr var det för mörkt både i bowlinghallen
och på dansgolvet.
Moa & Anders tog dock saken i egna händer och uppnådde
kvällens mål: att slå IP i bowling. Och de gjorde det med
bravur. Hatten av!

Efter bowling - alkoholintag och umgänge på Bishop. Innan
en del av gänget bestämde sig för att gå till Harrys.
Oh boy, we so did Harrys igår! Den snälla (SNÄLLA)
vakten släppte in både mig, Moa och Martin trots att
vi alla var under 25 (Ja, det känns bra att det fortfarande
finns åldersgränser man inte har passerat). Dans all
night long till både Grease, Europe, Kiss och Black Jack.
Och idag har jag ont i mina höftknölar (ja, båda) av någon
hemskt konstig anledning, som jag faktiskt inte förstår själv.

Så resultat: Tant Johanna is still going strong.

Puss! /JN

Kommentarer
Moa säger:

minst sagt toppenkväll! Men det där med höftknölarna förstår jag inte riktigt... jaja, man förstår inte alltid allt, så är det bara..



Tant Johanna och minitant Moa is still going strong, stronger than ever before.. ;)

2010-10-31 | 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback