...

Jag är så sleten. Undrar om det beror på veckan
som varit eller veckan som kommer. En kombination
är ju också ett alternativ. Nästa helg får bli återhämtning
ala Johanna, tror jag bestämt. 05:25 varenda dag är
en okristlig tid, i mina ögon. Ångestvecka. Tur man har
vissa klasskamrater i världsklass.

Vad negativ jag är. Det får bli ändring på det, för nu ska
jag ringa pappa. Och sen blir det mys hos syster i
Lammhult. Värt på en söndag.


Snart ska jag lägga upp ett recept på en gudomlig
daimtårta. Men inte idag.


Pusshej!

Kommentarer
Ellen Eckerbom säger:

Men usch ska du in varje dag nästa vecka? Är det gruppen som ska träffas kanske? Tycker faktiskt synd om dig för jag vet ju precis hur du har det. Du hade varit värd en sovmorgon i allafall. Puss <3

2010-10-03 | 17:42:05
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/
Johanna säger:

Ja, det är gruppen som ska in. Och med tanke på att jag har jobbat alla dagar jag inte vart i skolan den här veckan, så hade det suttit fint med lite sovmorgon och vila. Men vad gör man inte :-)? Puss <3

2010-10-03 | 17:49:42
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback