Detoxdag 2 - mindre diss

Dag nummer två med svältande detoxdiet resulterade i mindre diss än dag 1.
Somnade med huvudvärk igår, vaknade kl. 3 med sprängande smärta (har för
mej att jag ungefär bara ville DÖ ifrån den), vaknade igen vid 8 med solen i
ansiktet och hade liiiiite mindre huvudvärk. Tog en kort, lugn morgonpromenad
och åt sedan frukost. Hemgjord müsli, banan och havremjölk. Kanongott!
Morot till mellanmål. Grekisk sallad till lunch (med gurka, tomat, paprika,
sallad, rödlök och fetaost). Och jag säger det IGEN - sallad är överskattat
och till för kaniner. That's it. Efterrätten blev smoothie på vaniljsoyghurt,
hallon och banan. DET däremot var superbt!

Imorgon får det bli morot-broccolisoppa. Så än så länge är mitt enda
detoxtips hallonsmoothie på vaniljyoghurt och banan. Smoothies
överhuvudtaget är det bästa mellanmålet ever! Ni måste prova, det
finns miljontals recept på nätet. Som passar alla.

Ingen träning ikväll - tack och lov, för jag behöver vila min trötta,
halsvärkande kropp. Eller nej, jag HAR inte ont i halsen. INTE, okej?

OCH jag har pluggat ortopedi idag. Vad gör jag mer än att sova, plugga, äta och träna?
Sova. Äta. Plugga. Äta. Plugga. Äta. Träna. Äta. Sova. Jag vill ha vår. Så jag får använda mina
nya fiiiiina skor.
Halva priset och allt! Min självdisciplin stack lång väg.

Kommentarer
ellen säger:

åå vilka snygga skor. sånna vill jag me ha. fast dom vita. Nu blir jag avundsjuk på dig igen juu ;)

2010-03-02 | 18:37:38
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/
matilda säger:

åååh geeee meeeej :)

2010-03-03 | 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback