Konfetti, smink och rock n' roll!

Först tänker jag be om ursäkt för mitt dåliga bloggande.
Men jag har varit på resande fot. Tackar dock för att det,
även i de stunder jag brister, finns människor som läser.

Kiss på Malmö Stadion 20100613 - konfetti, smink och rock n' roll!
Hade Gene Simmons taskiga attityd influerat låtlistan, månn tro?
Den var nämligen, till en början, under all kritik. Och missförstå
mej inte - jag avgudar Gene Simmons och hans attityd, men det var
något med låtlistan som inte stämde. Det hämtades upp på slutet
då dängor som Rock n' roll all nite, I was made for loving you och
Lick it up avlöste varandra. Förlösande! Så nu, Paul lille, tror jag att
du har rockat färdigt och kan gå i pension. Det blir inte bättre nu.







Ja, det var kärlek, det. Det finns inget annat ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback