Inte okej.

Kvällens löprunda blev för kort. Och jag fick se mig besegrad
av ömma knän, dålig dagsform, flugor och trasiga hörlurar.
Dessutom sa min kropp till mej att den var trött. "Vilket
skitsnack",
tänkte jag och sprang vidare. Men jag var verkligen
trött. Så in i norden att jag funderade på att ge upp efter 4km.
Men jag nötade på och kom 7,7 och inte en meter till. Det
känns inte okej, när det gått så bra hittills. Jag tror jag får
lära mej att jag inte är på topp alla dagar. Och jag vet ju om
att jag springer dåligt på kvällarna (efter en dag med arbete
och en hel del mat så blir man tung både psykiskt och fysiskt).
Nog om det nederlaget.

Kolla in mina fina muffinsformar. En present från en ängel - Ulle.
Det fiffiga med dem är att de är gjorda av silikon = använda,
diska och använd igen! Tips. Galet snygga färger. Finns i blå
nyans och även en svartvit variant. Köp på Svenssons! Ca 65 kr.



Här ska bakas cupcakes!

Kommentarer
Anonym säger:

Hur vet du hur långt EXAKT, du har sprungit ? :)

2010-06-23 | 21:57:02
Johanna säger:

Det är lite svårt att svara när personer varken skriver namn eller e-postaderss. Men jag svarar väl här.. Jag mäter på iform.se. Så enkelt är det!

2010-06-24 | 07:49:59
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/
Ellen säger:

Klart man inte är på topp varje dag. Kroppen måste vila också, det är viktigt och man får faktiskt ta semester från löpningen ett par dagar. Nästa gång är jag säker på att det går bättre för dig och lyssna på din kropp för det vet ditt bästa. Föresten kommer jag gärna på cupcakes-fika hehe. Ha det så bra i midsommar min kära vän. Puss <3

2010-06-24 | 16:24:09
Bloggadress: http://eckerbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback